сряда, 13 юли 2011 г.

13.07 - Прочети за да разбереш

Posted on 9:39 by Стоян Стойчев Вълчев

Гуд МОГРЕН на феновете на Литекс, за всички останали добро утро. Днес според Уикипедия не се е случило нищо вълнуващо. Няма дори една африканска държава, която да празнува някакъв нелеп празник. Това значи, че днес няма да пиша смешки и в общи линии сте прецакани. От друга страна вие сте интелигентни хора(защото мен само такива ме четат) и виждайки, че по-долу има още написан текст предполагате, че горното изречение е било лъжливо...и сте прави. Прекалено сте ми ценни за да ви оставя на произвола на съдбата, за това ще импровизирам с леко тъпи, но все пак някакви смешки. Ще ви рАЗкажа как минава деня на един човек, който няма късмет(главните букви ще ви подскажат, кой точно е този човек).

8 часа - Събуждам се с усмивка на лице готов да покоря всички трудности, които срещна през деня. Правя си кафе и вземам Шуменска заря за да се информирам, какво се случва в България и по света. Разгръщам страниците и се порязах. Ей лоши хора са тия от тъпата Шуменска заря бе...направили ти вестник от по-мека от Емека хартия, а краищата наточили да режат като бръсначи бе...изруди мръсни. Изнервих се викам то се е видяло, че от тая Заря най-много да се самозаколя дай ще си пусна радио Шумен...нали са лидери в района - дано чуя нещо интересно.

9 часа - Най-накрая откривам на каква честота е радио Шумен. Всъщност 3-4 пъти минах през нея ама си мислех, че съм прихванал някакви сигнали от други цивилизации, понеже нищо не им се разбираше. Та по същество - заслушах се в някаквите им там новинки - гадни новини, мръсни новини. 15 минути само лоши неща - убиийства, самоубийства, изнасилвания... ей, какви хора са тия в това радио бе толкова ли не могат една хубава новина да кажат на хората - изруди мръсни. Както и да е свършиха им гадните новини пуснаха валутна информация. Долара се качвал спрямо лева. Абе изруди мръсни защо го правите това бе?! Не стига, че ви слушам тъпото радио ами и долара ще ми качвате - лоши хора, зли хора.

10 часа - Изнервен на тия малоумници решавам да се поразходя. По едно време някакви светлини, някакви чудесий покрай мен някой вика "интобирай го, интобирай го".

13 часа - Оказва се, че ме е блъснал ром на кон или иначе казано мангал конник. Посинил ме целия на човек не приличам. Лекаря ми вика нищо ти няма махай се от болницата, че ако постоиш още малко може да ти извадя някой бъбрек.

14 часа - Дим да ме няма от болницата. Прибрах се. То навън жега не се диша. Решавам да си направя едно Айс коффи. Вадя лед от хладилника и усещам някой ме дърпа за крака, поглеждам моето кучИнцИ. Стана ми едно мило...иска да си играе душичката. "Кажи бе Игнате да си играем ли искаш?" погледна ме с големите си жълти очи и тогава се усетих...това куче погледнеш ли го в очите и хапе , хаше лошо.

15 часа - Отивам в поликлиниката да ми бият инжекция да не взема да се превърна във върколак, когато дойде пълнолуние. Личната лекарка вика не ми се занимава с теб сега ще играя бриж с бабките, ходи в някоя ветеринарна клиника.

16 часа - Влизам във ветеринарната клиника и от вратата доктора ми вика "Охо, я вижте кой е намерил пътя към животинската лечебница(подаде ми бисквитка), къде е твоя стопанин?". Едва издържах да се държи с мен като с куче и да ме чеше зад ушите, ама какво да правиш...инжектира ме, 3-4 пъти докато уцели точното място...както и да е мина и това.

17 часа - Прибрах се и лежах 1 час че да не си навредя нещо.

18 часа - Излизам с приятели да пием по бира - малко социални контакти извън мрежата. Разбрахме се да се чакаме 18.15 те дойдоха в 19.

19 часа - Вземаме си по бира и сядаме на пейките на центъра.

21 и нещо - Пием си бира, чоплим семки и лаф. Това е истинска история вчера се случи. Лафче културно, приятно. По едно време някаква патрулка спира на булеварда над нас. Гледа гледа...тръгна...пак се върна. Слизат тия двамата униформените и идват при нас. Момчета личните карти...гледа ги такъв в тъмното, к'во видя не го знам то тъмница аз краката си не виждам... както и да е гледа ги нещо там вика "Добре ама нали знаете, че е забранено да се пие алкохол на публични места. Ако е скрит по-може ама иначе не." Викаме да бе ние не пием вече...то верно бирата беше свършила - много гадно. После се връща с приятеля си (да не използвам по-силно определение) и вика "На вас кой ви каза да местите пейките. Защо сте ги сложили една срещу друга?" незнам, какво очакваше да му кажа "Господ ми нареди да ги сложа, че да не си говорим от 3 метра все едно не се познаваме"...

23 часа - Бихме лаф още към час и се прибрахме. Сядам на компютъра да видя, колко посещения има в Авантаж и да напиша някой ред за гуд МОГРЕН и Литекс. Написах аз ама компютъра почна нещо да се прави на крива нива. ИзнервИх се ударИх го, той ми върна с токов удар...и сега незнам пиша ли го това в несвяст ли съм още...някакво изтръпнало ми е...Айде до утре надявам се тогава да мога да вкарам и някой исторически факт от Уикипедия.

No Response to "13.07 - Прочети за да разбереш"

Leave A Reply