понеделник, 11 юли 2011 г.

11 Юли

Posted on 9:56 by Стоян Стойчев Вълчев

Днес е световния ден на човечеството. С други думи ако сте човек днес е вашият ден! Празнувайте хорааа! По традиция празника се отбелязва като всички излизат на терасите си и викат "Чочо е най-големия човек и аз съм му изключителен фен!" както и "Най-големия след Бог е Юрий Проданов, следван от Иван Капралов!". Ако ли пък не просто се напийте и не забравяйте, че днес оправданието(повода) за да се направите на мотики е Авантаж, който ви е дарил с тази безценна информация.

Поради липса на по-интересна държава, която има национален празник днес ще ви занимавам с Монголия. Това в общи линии е една скучновата страна, където обаче си хапват мляко и месо от камила, което ме кара да се усмихвам...и аз незнам защо. Въшреки че са доста по-големи от България по площ населението им е около 3 000 000, което значи, че можем да си се бъзикаме с тях, колкото си искаме понеже са малки и не могат да ни набият. Абе като цяло са скучни хора, гадни хора, жълти хора...изядоха ми камилката, гадни хора, жълти хора!(това с "гадни хора,жълти хора" идва от един скеч...пишете във вбокс "пълна лудница куче" и ще ви изникне от нищото)

1 г. пр. хр. - Всички са в очакване да стане нулева година за да видят какво точно ще се случи.

8 г. - За малко да се простим с невръстния Исус Христос след като бърка в контакта. За щастие по това време не е имало ток и всичко си продължило нормално.

1168 г. - Установяване на ацтеките в Мексико. Преди това те скитали из северна америка в търсене на пичка, но попадайки в Мексико се влюбили в текилата и останали там да си къркат.

1346 г. — Изобретен е Карл IV, като император на Римската империя.

1919 г. — В Холандия е въведен 8-часов работен ден. В България принтера ни се развали и викаме системния така че работния ден да е максимално къс.

2006 г. — Microsoft прекратява поддръжката на Windows 98 след като казва "Windows играеш като баба ми честно"

2011 г. - Да си пожелаем тази седмица да ми е по-приятна от предишната, че като си спомня и тръпки ме побиват...

No Response to "11 Юли"

Leave A Reply