петък, 22 юли 2011 г.

22 Джулай

Posted on 10:35 by Стоян Стойчев Вълчев

Днес е деня на числото Пи. Вариантите за отбелязване на празника са:

а) Говорите на езика Пи или с други думи след всяка сричка слагате "пи" като наприемер кафе - капифепи. Много е жадно да не объркате езика на числото Пи с евтината му имитация - пилешкия.

б) Пиете 3,14 водки след което продължавате да си сипвате до безкрайност.

919 г. - В България си живеят в златния век и всичко си им е златно и им е яко...

14/88 г. - Валтер фон Адолфов спуква от бой двама тъмнокожи, които по негови думи искали да му откраднат телевизора. Това събужда огромен интерес към този нов спорт и всички по нашите земи решават да постъпват като Адолфов.

1793 г. — Александър Макензи приключва пътешествието си, в което пресича Канада от Атлантическия бряг до Тихи океан. Уникално незначително за мен събитие. Все едно да ми кажете, че Боб Лий е изкопал дупка.

1794 г. - Боб Лий изкопава дупка.

1927 г. — В Италия е учреден ФК Рома с единсвената цел 83 г. по-късно да им викам "Рома, Рома вафанкуло"!

1933 г. — Американският пилот Уили Поуст завършва първия самостоятелен полет около света, като изминава 25 099 км за 7 дни, 18 часа и 49 минути. Тоя направо ми скапа представите за географията из основи. Очевидно е хванал някакъв шорткът, понеже в училище и извън него все ме убеждаваха, че обиколката на земята е близо 40 000 км.

2007 г. - Лятна ваканция ми е и ми е яко. Вероятно ми е и пияно ама не помня вече било е преди 4 години.

2011 г. - Авторът на този текст се наспа и сега му е някакво яко.

No Response to "22 Джулай"

Leave A Reply