сряда, 6 юли 2011 г.

6 Юли

Posted on 9:34 by Стоян Стойчев Вълчев

Здравейте тъмни африкански субекти. Днес е:

Ден на целувката по идея на ООН. Разни хора се целуват, ей така за спорта. На мен ми изглежда супер безсмислен празник. Много по-добре е днешния ден да бъде обявен за ден на Чочо и всички да ми се кланят.

Ден на независимостта и ден на републиката в Малави. Името на страната идва от народа Марави, но понеже черните не могат да казват "р" са се нарекли Малави. По пътя на логиката и аз съм черен защото "р"-то ми е особено трудно и днес няма да ям черен шоколад. Направо издавам декрет всичким които не могат да казват оня мръсен звук днес да не ядем черен шоколад, а да празнуваме националния празник на Малави.

На Коморските острови също празнуват ден на независимостта. Днес е редно да вземете телефона на някой приятел с предтекста, че ще му разглеждате снимките и да звъннете до Коморските острови за да честитите празника на хората. Телефонния им код е 296 - после импровизирате с цифрите.

1415 г. — Ян Хус е изгорен на клада като еретик. Ей мухльо, ако четеш това ни харесай страниците (Students Voice и Avantaj1), че колегата е почнал да цепи дървата и много скоро ще почне да ти пари под краката. Извинете за малкото лирическо отклонение, но оня си го заслужава! Разбира се работата с Ян Хус се е случила, ако примем за истина, че е имало реална история и всичко това не е измислено за да си експериментират извънземните с мен.

1785 г. — Доларът е обявен за национална валута на САЩ. До тогава са търгували с изрезки от Шуменска заря и ТОП новини, понеже и без това никой не ги чете. Ако примем за истина, че е имало реална история и всичко това не е измислено за да си експериментират извънземните с мен.

1859 г. — Ражда се Вернер фон Хейденстам, шведски писател, Нобелов лауреат с единствената цел ако се поинтересувам кой е роден на тази дата през 1859 да излезе това име и то да звучи достоверно. Иначе могат да ми се затвърдят подозренията, че всички сте разработка на извънземните и всъщност сте едни добре изглеждащи ботове.

2004 г. - Започвам да си мисля, че основна цел в живота на хората които познавам е да ме дразнят и изнервят. После свързвам теорията за извънземния експеримент с факта, че повечето ми познати и непознати, като че ли правят всичко напук на това, което аз искам и очаквам.

2011 г. - Минали са няколко дни от както съм разкрил пред обещството теорията си че всички са управлявани от по-висши същества, но никой не смее да си признае. СТРАХЛИВЦИ.

No Response to "6 Юли"

Leave A Reply