понеделник, 25 юли 2011 г.

26.07

Posted on 23:54 by Стоян Стойчев Вълчев

В Либерия днес е ден на независимостта. Тия са си черни, черни та направо са се оляли. Мисля, че е време да започнат да работят та и те да еволюират в хора.

Ден на независимостта празнуват и на Малдивите. Ако се намери момиче с финансов ресурс, но без супер готино гадже може да ме заведе на Малдивите няма да се дърпам.

811 г. — В Битката при Върбишкия проход българският кан Крум разгромява войската на византийския император Никифор I. Опа Ники, къде ти е главата приятел?! Ае наздраве!

1887 г. — Полският евреин Людвик Заменхоф публикува книгата си Международен език, която е първият учебник по изучаване на създадения от него език Есперанто. Защо пък трябва да се уточнява, че е поляк и евреин? Да се радва там, че не е хванал времето на Втората световна и толкова, к'во ми уточнявате, че е плъх?!

1908 г. — В САЩ се създава Бюро за разузнаване, което през 1935 е преименувано във ФБР. Тия съм 100% сигурен, че ме следят. Нямат си друга работа мръсните агенти и само ми подслушват разговорите, все едно Цв.Цв. не ми е достатъчен...

1926 г. — Учредява се Пловдивски Спортклуб. С други думи ония смешки от Локото си мислят, че са създадени на тази дата. Айде сега като сте толкова отворени търкайте татусите хулигани такива...

1947 г. — България отправя официална молба към ООН за членство в организацията. Позорен ден. Няма да им се молим на тия боклуци ще изискваме! Какво значи молба? Молби да подават незначителни държави, като Македония, Албания или Канада. Ние настояваме и с нас трябва да се съобразяват.

1947 г. — Американският президент Хари Труман подписва Закона за национална сигурност, с който се създава Централно разузнавателно управление (ЦРУ). Тия па вече се оляха. Да нямат закон на тази дата да създават разни служби ?!

1995 г. — В Брюксел е подписана конвенцията за създаване на Европейската полицейска агенция Европол. Очевидно с тоя тъп закон се съобразяваме и в Европа...

2011 г. - Не ми се занимава да драскам повече. Ще ходя да се социализирам малко.

No Response to "26.07"

Leave A Reply