понеделник, 27 юни 2011 г.

27.06 :-)

Posted on 10:46 by Стоян Стойчев Вълчев

Днес в Туркменистан е ден на туркменските работници на културата и изкуството. Всички благославят президента Курбангули Бердимухамедов, който е виден деец в сферата на изкуството. По традиция се пее народната песен "Ооо Курбангули Бердимухамедов имаш ли пари, имаш ли пари дай ги за изкуство ти. Ооо Курбангули Бердимухамедов нямаш ли пари, нямаш ли пари нарисувай картина ти." В български вариант можете да откриете песента тук -> http://vbox7.com/play:218b9d0e .

Светъл ден, светъл ден! В Джибути празнуват деня на независимостта си. Поздравяват се с "Исмаил Омар Гелле е супер точен пичага", а обичайния отговор е "А когато сняг забръска, що ще чиниш ти зимъска?". Ако уважаваш независимостта на Джибути, трябва при среща с познат да му кажеш "я виж к'во си взех", след което вадите дезодорант от джоба и го пръскате в очите. После репликата е "Не виждаш, а!? Само Джибути и мастика до гроб!"

2000 г. - Извънземните ни създават за да видят, колко бързо може да бъде затрита една планета. Създават ни изкуствени спомени и ни карат да си мислим, че имаме хилядолетна история.

2001 г. - Проеката се развива добре. Очевидно човечеството залага на масово замърсяване и засилен парников ефект за да се затрие възможно по-бързо. Добро решение! Коефициентът за разруха за 100 или по-малко години пада.

2002 г. - Раждат се куп сополанковци, за които е висша цел да бягат насам натам и да ме дразнят. Време е да се приеме закон децата до 14 г. по 5 часа на ден да бъркат бетон.

2003 г. - Нищо важно, но нали съм ги подкарал под ред. Всъщност това от 2002 важи и за 2003.

2004 г. - Европейско първенство по футбол. Българските национали са отпаднали, вкарали са само 1 гол и нямат спечелена точка. Вече спокойно продължавам да си гледам първенството.

2005 г. - Остават 3 дни до официалния край на учебната година. Неофициалния съм си го дал преди 3-4 седмици.

2006 г. - Един приятел намерил 20 литра ракия в тях и ме кара да намеря хора и да му помогна да я употреби по предназначение. В последвалата седмица съм офлайн.

2007 г. - Повтарям като замаян "аааа брАдА", което като цяло е супер тъпо.

2008 г. - Разтревожен съм от спада на Кроната в сравнение с Юарския Ранд. Решавам да си ударя два шамара, че барем се освестя.

2009 г. - В сесия съм. Не ми пука. Чудя се с кой да се напия.

2010 г. - Пак съм в сесия. Пак не ми пука. Играе ми се футболче. Не намирам хора. Пие ми се. Намирам прекалено много хора. Пием.

2011 г. - Днес си е днес. Да кажеш вчера...не е. Да кажеш да е утре...пак не е. Така като се замисля не е и 28.04.1996. Днес си е баш днес. Странно. Защо не е вторник? Сигурно щеше да обърка много правоверни. От друга страна щеше да зарадва разните там хора, които са решили да работят по една или друга причина.

Влюбили се две зайчета.
И се оженили.
И много искали да си имат малки зайченца.
Опитвали две години, но нищо.
И отишли на доктор.
Споделили проблема си.
Докторът помислил и казал:
- Абе ,вие как я мислите вие тая работа, бе момчета?...

No Response to "27.06 :-)"

Leave A Reply