понеделник, 1 август 2011 г.

1 Август

Posted on 10:05 by Стоян Стойчев Вълчев

Ден на градинаря - Честването на празника е възобновено на 1 август 1993 година в град Брезово, Пловдивско. Баси толкова ми е мъчно за хората които евентуално биха празнували този "празник", че даже не ми се иска да се бъзикам с тях.

В Бенин чернилките викат "аз съм си независим от франсетата" и си празнуват. Което ме подсеща, че трябва да ви налея днешната доза расизъм:

1. Какво разделя хората от маймуните? Средиземно море.

2. Попитали африкански политик "Вие, какво имате против негрите?".
-Напалм!

3. Расизма е като негъра - просто не трябва да го има.

4. Както обикновенно и в тази олимпиада негрите са лидери в бягането, а белите в стрелбата.

5. - Как се казва негър който кара самолет?
- Ъъъъъъ…
- Пилот, разбира се. Расист такъв!


1492 г. — Фердинанд Арагонски и Изабела I прогонват евреите от Испания. like+

1498 г. — Христофор Колумб акостира на континентална Америка при Венецуела. Там откриват едни ароматни треви, които стават за пушене и около една година Колумб и аверите му се "лекуват от глаукома".

1619 г. — Във Вирджиния (дн. САЩ) са докарани с кораби първите африкански роби. like+

1774 г. — Джоузеф Пристли открива кислорода и потвърждава предишното откритие на този химичен елемент от Карл Вилхелм Шееле. Така, както всеки ден Милко открива ракията и потвърждава откритието си от предишния ден.

1894 г. — Избухва Китайско-японската война. Не че му пука на някой... да се избият дръпнатите дреме ми. Плюс това те са гадни хора, лоши хора, мръсни хора, зли хора, жълти хора.

1895 г. — Излиза първият брой на списание Лов и риболов. Да невероятно, но очевидно има такова списание. Или поне е имало. Бих попитал на някоя бутка за него ама все пак и аз имам някакво достойнство, което категорично ми забранява да се излагам по този начин. Въобще да четеш за лов и риболов е като да четеш за финтовете във футбола - може и да помогне, ама е най-добре да излезеш навън и да се упражняваш.

1924 г. — Основан е АС Монако. Тъп френски отбор.

1980 г. — Родена е Елеонора Манчева. Егати красивата жена честно. Владо Манчев да не се прави на луд, а да се обади да каже от къде я е намерил.

1991 г. — 36 Народно събрание на Република България решава да не поднови договора за дружба, сътрудничество и взаимна помощ със СССР от 1967 г. Щеше да е супер странно ако го бяха продължили при положение, че през 1991 г. СССР се разпада...

2011 г. - Стига сте се оплаквали от жегата бе изроди мръсни. Лято е к'во искате да е минус 10 ли?

No Response to "1 Август"

Leave A Reply