сряда, 11 януари 2012 г.

10 неща, които не трябва ...

Posted on 18:58 by Стоян Стойчев Вълчев


Ето ни отново с "10 неща, които не трябва...". Тъй като за студентите се задава сесия а учениците са в края на срока ще ви занимаем с "10 неща, които не трябва да казвате на изпит".

1. Как може да ви интересува кога, Наполеон е нахлул в Русия, при положение, че целия курс спим с жена ви!?

2. Не незнам кои са да Винчи, Галилей и Нютон и ако не спрете да ме заплашвате с вашата банда ще ви се наложи да се запознаете с Тихия, Шашавия и Буцата!


3. Вижте, аз този въпрос го знам по принцип, обаче точно сега малко ми е схванат мозъка от студа и не мога да възпроизведа знанията си.


4. Може ли да изляза с телефона си за 10 минути да помисля върху отговора?


5. Ааа, това листче в никакъв случай не е мое. Вероятно, някой е имитирал почерка ми и се опитва да ме натопи.

6. В един по-справедлив свят вие бихте ми били чистач или най-много градинар.


7. А сега аз да ви задам един въпрос. Вярно ли е, че ако ви бутна 5 лв. ще ми пишете 3?


8. Добре де, от къде да знам, че това е истинската ви коса? Аз просто мислех, че е перука и реших да я взема за да се снимам с нея.


9. Хайде де и двамата знаем, че нямате изгода да не ми дадете изпита. Това би означавало да се виждаме още една година.


10. Искам да си призная, че аз съм този, който ви счупи фаровете преди 2 вечери. Една тройчица за честността?

No Response to "10 неща, които не трябва ..."

Leave A Reply