понеделник, 9 януари 2012 г.

10 Януари

Posted on 17:24 by Стоян Стойчев Вълчев

Днес, тъй като не се е случило нищо интересно или значимо, с което мога да се шегувкам (като изкючим събитията около Народното събрание през 1997г.) ще четете вицове.

Вълкът хванала заека. Заекът се моли: - Вълчо, не ме убивай, ще направя каквото поискаш!
- Добре, направи ми свирка.

- Не умея!

- Прави свирка!

- Ама не мога!

- Прави, колкото можеш!

- Хруп, хруп, хруп!


- Вие демонстрирате не просто невежество, а невежество на квадрат. Вашият отговор заслужава двойка.
- На квадрат?
- Но проблясъци все пак имате...


Седи си един човек в кухнята. Зад хладилника излиза една хлебарка:

- Как сме пич!... Абе мога ли да те помоля да дойдеш пак да напръскаш зад хладилника, че сина се жени и искаме да понаправим главите...


Кенгуру, заек и слон скачат от десететажна сграда, за да проверят кой ще отскочи най-много.
Скача кенгуруто и брои етажите:
- 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 и нагоре 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Скача заекът: - 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 и нагоре 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Скача слонът: -10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, пръст, пясък, глина, чакъл, здравейте, миньори!

Кит плува в кръг около женска и с упрек говори:
- Колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли...".

Наташа, Пиер и Ржевски пътуват в каляска от Петербург за Москва. Ржевски дреме, а Пиер и Наташа водят светски разговор.

-Ах, Пиер, имам усещането, че все още с единия крак съм в Петербург, а с другия вече в Москва.
Пиер:
- Как бих искал да бъда някъде между Петербург и Москва, примерно в Бологое!
Ржевски се събужда:
- Бил съм в Бологое, господа. Дупка, да си призная, страшна!


От зоопарка е избягал пазачът.
Въпреки, че е възможно лъвът да не казва цялата истина. -

Жена, защо не си ми изгладила костюма?

- Но аз го изгладих!

- Не е вярно! Заплатата ми стои непокътната в джоба.


Трима приятели пътували със самолет, но горивото свършило.
- Приятели, имаме само два парашута. Нека аз да взема единия, защото имам деца и семейство които трябва да храня.

- Добре, скачай.
Скочил първия.
- Вземай парашута и ти също скачай.

- А, не. Няма да те оставя да умреш.

- Няма, аз ще скоча след теб.
- Как. Нали остана само един парашут? Иван вече скочи.

- Аз на Иван му дадох торбата с храна. Нали имал семейство да храни.

No Response to "10 Януари"

Leave A Reply