понеделник, 18 февруари 2013 г.

Един народ!

Posted on 17:12 by Стоян Стойчев Вълчев

Шумен 17.02
снимка: Красимир Крумов
 Преди 50 години в една своя реч посветена на свободата Джон Кенеди изрича думи, които ще станат емблема за цялата студена война. Тогава той казва "аз съм берлинчанин". Сега половин век по-късно, аз казах на един приятел  "аз съм варненец". Да варненец. Варна показа на цяла България как се прави. Във Варна 30 000 излязоха и дадоха ясно да се разбере, че произвола и безнаказаността са до тук. Варна запали пожар, който обхвана цяла България. Каквото и да става от тук насетне ще е благодарение на тези десетки хиляди варненци, които показаха как нашия народ трябва да се бори с безнаказаността и беззаконието - с тези които се гаврят с нас. Над 100 000 души в неделя излязоха и показаха, че ни е писнало да сме утайките на Европа. Горд съм с всеки един гражданин, който в неделя, беше по площадите. Дали сме били прави? Дали ще имаме успех? Дали ще заживеем по-добре? Историята ще покаже. За следващата неделя от 11 часа се подготвя нов национален протест, а в Шумен ще има и събота отново от 11 и отново със сборен пунк площадното пространство пред театъра. Нека всеки, който беше тази неделя и онези, които не бяха да излязат рамо до рамо със съседите, приятелите и роднините си - защото сме един народ!

No Response to "Един народ!"

Leave A Reply