сряда, 14 декември 2011 г.

10 неща, които не трябва ...

Posted on 21:54 by Стоян Стойчев Вълчев

Продължаваме с поредицата статии озаглавена "10 неща, които не трябва...". В тази статия ще прочетете кои са 10-те неща, които не трябва да правите ако сте на родителска среща. С други думи - не правете това в училището на детето си:

1. От разговора ми с вас разбирам, че детето ми е напълно право - вие сте тотален идиот и малоумник.

2. Извинете, но незнаех, че правилникът на училището забранява децата да идват пияни на училище.

3. Радвайте се, че синът ми ви псува. Все пак е добре, че още не е започнал да слага кабърчета на стола ви.

4. Стига де, не бъдете дребнави. Все пак всички сме вземали някакви наркотици в училище, защо моето дете да прави изключение?!

5. Според мен, вие сте крайно некадърен учител и това е причината моето дете да има такива слаби оценки.


6. Не разбирам как сте успели да го хванете, че преписва. Мисля, че вкъщи го подготвих доста добре да си прави пищови и да се преструва на приятно разсеян.


7. Естествено, че ще закъснява за първия час! Знаете ли, колко трудно се свива цигара
марихуана рано сутрин?!

8. Бихте ли гарантирали, че вашите уроци подготвят дотатъчно добре детето ми, за да бъде следващият президент на страната ?


9. Стига глупости! Самият аз не бях добър ученик, но вижте ме - влязох в затвора - попаднах на хора и станах човек!


10. Вие казвате, че закача момиченцата и им вдига поличките за да гледа отдолу, но дали не ревнувате, че не вдига вашата пола?

No Response to "10 неща, които не трябва ..."

Leave A Reply