неделя, 18 септември 2011 г.

18.09 Коз, бира, коз, бира...

Posted on 10:20 by Стоян Стойчев Вълчев

Днес е международен ден на локомотивния машинист. Хахаха да и аз не мога да повярвам че може да има такава глупост.

61 726 г. пр. хр. – Изобретено е главоболието, като нов метод хората да мрънкат за нещо.

29 197 г. пр.хр. – В Китай са въведени модерните и до днес дръпнати очи.

11 г. – Христос яде шамари от Йосиф, след като му е казал „Ко ми кааш кога да се прибирам, да н’ си ми баща?!”

1180 г. — От скука умира Луи VII, който 5 поредни дни е бил тероризиран да чете Шуменска заря.

1502 г. — Христофор Колумб достига бреговете на Коста Рика, при последната си, 4-та експедиция до Новия свят и там съответно коз, бира, коз, бира и си прави сеира.

1793 г. — Президентът Джордж Вашингтон прави първата копка на сградата на Конгреса на САЩ — Капитолия. Хм...това вече е страно, но може Бойко Борисов да е бил на мач нещо. Сигурен съм поне че премиера е прерязал лентичката при официалното откриване. (харесва ми как като идва оня ден в Шумен веднага му дадоха да открие ремонта на центъра и градската градина, макар че ремонта завърши преди 4-5 месеца...)

1925 г. — Основан е град Аймореш в Бразилия. Населението на този град е 25 000 човека и за мащабите на Бразилия може да се каже, че се губи като Живко Миланов около Уейн Рууни.

1981 г. — Премахнато е смъртното наказание във Франция. Бреййй много са милостиви тия франсета бе.

No Response to "18.09 Коз, бира, коз, бира..."

Leave A Reply