четвъртък, 3 юни 2010 г.

Жозе Моуриньо - специалитета на Специалния

Posted on 7:56 by Десислав Малинов

Жозе Моуриньо - един от най-коментираниоте хора във футбола напоследък. Доказъл се като невероятен трньор и прочул се с чепатия си характер и многобройните скандали с колеги треньори. Родения на 26 януари 1963г. в Сетугал, Португалия нарича себеси „Специалния” и поне засега самочувствието му е с огромно покритие. Той е двукратен победител в Шампионска лига с „Порто” и „Интер”,шампион на Португалия(Порто), на Англия(Челси) и на Италия(Интер). Жозе е и треньора с рекорд като домакин - 1 загуба за 8 години. Наистина феноменален треньор, който се захвана с едно ново предизвикателство испанския „Реал” . Дали ще успее да разбие хегемонията на „Барселона”, ще разберем още през следващия сезон, но до тогава съм подбрал топ 10 на най-култовите фрази изричани от „Специалния”.

10.Учих италиански по пет часа всеки ден с месеци, за да разговарям с футболистите, медиите и феновете. Клаудио Раниери бе в Англия пет години и не се научи да казва “Добро утро” и “Добър ден”. Той е спечелил една Суперкупа, малка купа. Никога не е вдигал важен трофей. Може би трябва да си промени нагласата, но е прекалено стар за това.
Жозе атакува Раниери
9.Когато видях Рийкард в стаята на съдиите не можах да повярвам. Когато Дидие Дрогба бе изгонен не бях изненадан.
През 2005 след мачовете с Барселона
8.Историята ми като треньор не може да бъде сравнявана с тази на Рийкард. Той няма нито един трофей, а аз имам много.
През 2005 след мачовете с Барселона
7.Ло Монако какво е това? Чувал съм за Байерн Монако (б.р. Мюнхен), пистата в Монако, но не и за Ло Монако.
Жозе за президента на Катаня Ло Монако, който каза че иска да запуши устата му
6.Той е воайор. Обича да гледа другите. Нали знаете, че има хора, които държат вкъщи телескопи, за да видят какво се случва у съседа. Той говори, говори и пак говори за Челси.
Жозе за Арсен Венгер през 2005 г.
5.Както казваме в Португалия докараха автобуса и го оставиха пред целта. Щях да съм много разочарован ако бях фен, който е платил 50 паунда, за да гледам този мач, защото Тотнъм дойдоха да се бранят.
Обвинява Тотнъм след равенството през 2004 г.
4.Ако исках спокойствия щях да остана в Порто. Там щях да съм вторият най-велик след Бог, дори и да не спечеля нищо повече.
3.Това дори не е игра между мен и него. Това е игра, в която едно хлапе казва нещо, като не показва уважение. Сигурно е от тежкото му детство, липсата на образование или и двете.
Жозе за Кристиано Роналдо
2.Роналдо е добър, но не е най-добрият. Ще вземе Златната топка, защото тимът му спечели титлата и Шампионската лига. За мен Ибрахимович е най-добрият.
1.Моля, не казвайте, че съм арогантен. Аз съм европейски шампион и мисля, че съм специален.

No Response to "Жозе Моуриньо - специалитета на Специалния"

Leave A Reply