понеделник, 8 август 2011 г.

8.08

Posted on 9:14 by Стоян Стойчев Вълчев

На един борец му се родило дете и той отишъл до болницата, за да разбере какво е.
- Момиче, две и петстотин - казала акушерката.
Борецът бързо й отвърнал:
- На ти пет, дай си ми детето.

Председателят на съда:
- Можете ли да докажете своята невинност?
- Да, но дайте ми време да помисля.
- Давам ви пет години.

- Тате, какво е "щастие"?
- Като пораснеш, ще разбереш, сине... Като се ожениш и ще разбереш какво е щастие, ама вече ще бъде късно...

Разговор между съседи:
- Абе, твоите прасета пушат ли?
- Не.
- В такъв случай кочината ти гори.

- Какво става, Иванчо, защо плачеш?
- Ами тате ковеше пирони и се удари с чука по пръста.
- Е, и?
- Ами аз се засмях...

Майка води момчето си на лекар и казва:
- Докторе, погледнете моля, какво става с пишлето му.
Докторът:
- Такааа, от този момент нататък пишлето ще наричаме член и започваме да лекуваме трипер.

САЩ изпращат таен агент в хитлеристка Германия.
Върви той по улицата и си мисли:
"Хм. Защо ли всички ме гледат така странно. Може би са ме познали. Как ли?
Може би по високия ми ръст?
А може би заради очилата ми?
А дали не заради черната ми кожа и парашута, който се влачи на десет метра след мен?"

Един каубой си купил кон от пазара на селото и си тръгнал за вкъщи.
Конят се препънал и той казал:
- Едно.
Втори път се препънал конят и каубоят казал:
- Две.
Таман стигнал до дома си и конят пак се препънал. Тогава каубоят казал:
- Три - извадил пистолета и го застрелял.
Жена му в тоз момент се обадила:
- Абе мъжо, как можа да застреляш такова хубаво животно!
А той й отговорил:
- Едно...

В тъмен подлез двама се целуват:
- Обичаш ли ме?
- Обичам те. А ти мен?
- И аз те обичам. Но как се казваш?
- Пешо. А ти?
- По дяволите! И аз се казвам Пешо!

Реклама в Сомалия:
- "Тик-Так" - ЦЕЛИ 2 калории!

No Response to "8.08"

Leave A Reply